Dlaczego warto skorzystać z umowy SLA?

Dlaczego warto skorzystać z umowy SLA?

Usługi w branży IT obejmują wiele różnych działań. To bardzo szybko rozwijająca się część gospodarki, która wymaga odpowiednich zabezpieczeń. Umowa SLA zawiera zbiór zapisów, które dokładnie określają zakres usług oferowanych przez dostawcę. Czym dokładnie jest SLA? Umowa (ang. Service Level Agreement) wyznacza czas, jaki maksymalnie musi minąć od zgłoszenia usterki do jej naprawy, oraz czas, w jakim uszkodzona strona powinna wrócić do właściwego działania. Agencja interaktywna Argonium dba o wizerunek swoich klientów i oferuje im możliwość podpisania umowy SLA. Dołączana jest ona do standardowej umowy na usługi IT, dzięki czemu forma zapewnia kompleksową obsługę na najwyższym poziomie.

SLA jest najczęściej dodatkiem do innej umowy i ma zastosowanie głównie przy kontraktach B2B. Dokument zabezpiecza zarówno usługodawcę, jak i właściciela strony. W przypadku, gdy dojdzie do awarii i nie zostanie ona usunięta w określonym umową czasie, na dostawcę może zostać nałożona kara. Ciągłość funkcjonowania serwisu internetowego to stały zysk. Jeśli dojdzie do jego awarii, liczy się każda minuta. W przeciwnym razie strona www zacznie generować straty, a także niekorzystnie wpłynie to na ogólny wizerunek marki. Bez względu na to, czy strona całkiem padnie, czy przestanie poprawnie działać, czekanie na naprawę nawet kilku dni, niesie za sobą głównie negatywne skutki. Umowa SLA skraca ten czas do zaledwie kilku minut, dzięki czemu użytkownicy często nawet nie zauważają, że serwis miał usterkę.
Brak uzgodnienia umowy SLA nie zapewnia właściwej obsługi i może utrudniać w przyszłości roszczenie swoich praw. Co więcej, nie ma też pewności co do tego, w jakim czasie lub czy ktoś w ogóle przystąpi to naprawy zaistniałego problemu. Usługodawcy rezygnują z SLA tłumacząc, że jest to dodatkowy wydatek. A w rzeczywistości jest wręcz odwrotnie - to brak podpisu tego dokumentu naraża obie strony na niepotrzebne straty, zarówno finansowe, jak i wizerunkowe.

Co dokładnie znajduje się w umowie SLA?
Najważniejszymi elementami dokumentu są zapisy określające czas na reakcję od zgłoszenia do rozpoczęcia napraw, oraz czas wymagany do naprawy usterki. Ponadto, umowa opisuje jaki powinien być poziom dostępności (czas, w jakim usługa ma obowiązywać na przestrzeni roku) oraz sposoby kontroli usługi czy rejestrowania usterek występujących na stronie internetowej. Dokument zawiera także informacje o dostępności specjalisty odpowiedzialnego za reakcję na zgłoszenie, gwarancji pomocy technicznej, narzędziach przeznaczonych do zgłaszania incydentów czy natychmiastowego reagowania na to, co może negatywnie wpływać na dostępność strony internetowej.

Argonium to nowoczesna agencja interaktywna ,oferująca najlepsze rozwiązania. Umowa SLA zobowiązuje do wyboru koordynatora, który będzie

odpowiadał za ustalanie z klientem innych rozwiązań i zmian na stronie. W ten sposób klient przy poświęceniu minimalnego czasu, zyskuje nawet kilkadziesiąt godzin pracy specjalistów w miesiącu. System rejestracji usterek działa niezawodnie. Schemat działania wsparcia technicznego również jest określony w zapisach dokumentu.
W chwili obecnej zawieranie umowy SLA jest niemal standardem. Dzięki niej klient nie musi poświęcać czasu na spraw techniczne i może w pełni skupić się rozwijaniu swojego biznesu. Każdy dokument SLA jest dostosowany do klienta. Jego parametry ustalane są dzięki analizie ruchu klientów, co pozwala maksymalnie zredukować straty płynące z błędu lub niedostępności strony internetowej. Warto mieć na uwadze, że cena umowy SLA waha się w zależności od zakresu ustalonych parametrów. W Argonium wykonuje się analizę, która dokładnie określa potrzeby tak, by wybrać poziom usług właściwy dla wymagań działalności klienta. Dzięki dokumentowi klient zyska pewność, że znacznie zmniejszy się ilość możliwych błędów, a w przypadku ich wystąpienia, nastąpi szybka reakcja oraz ich naprawa. Jeśli chcesz zapewnić swojej stronie internetowej ciągłość pracy, skorzystaj z umowy SLA oferowanej przez Argonium.

Opinie (3)

Paweł

2022-04-14 08:52:43

Adres IP:

*.*.*.002

Taka umowa obecnie to standard. Warto
Sylwek

2022-04-04 08:55:13

Adres IP:

*.*.*.086

Współpracuję z agencją Argonium od dawna i choć nie miałem problemów we współpracy z nimi to cieszę się, że dają takie zabezpieczenie jak umowa SLA
Radosław

2021-09-07 07:11:49

Adres IP:

*.*.*.75

W przypadku jakiś większych usterek na stronie, które moglibyśmy przeoczyć, taka umowa daje nam solidne zabezpieczenie. Ja posiadam i śpię spokojnie.

Zobacz firmy

Maxton Design - Spoilery dla Honda Civic

Podlesie 26
32-830 Wojnicz

Średnia Ocena

5/5
Kancelaria Rzeszów Odfrankowanie kredytu

Mochnackiego 25/3
35-016 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5
Maszyny sprzątające LINEA

Warszawska 139
35-205 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5

Podobne artykuły

Kameralne przyjęcie czy wystawna impreza weselna?

Kameralne przyjęcie czy wystawna impreza weselna?

Co mówią nowe obostrzenia o organizacji imprez firmowych?

Co mówią nowe obostrzenia o organizacji imprez firmowych?

Skórzana sofa - dobry wybór?

Skórzana sofa - dobry wybór?